blogga

De e sååå svårt att hålla ihång detta bloggandet. Känner väl jag inte dirket har något att säga o skriva för att de ska vara vet jag inte om ja orkar. Ska försöka att göra lite under semestern, men vem vet. 

Där är 13 dar kvar!!! 13!! Tills min dröm semester är kommen... 
Känns konstigt, skönt o så spännande!
Först ska vi åka till kenzie i ohio över jul o nyår sen blir de HAWAIII.  Ja hawaii så nice... varmt o skönt. Ändå har ja dagar där ja undrar om allt kommer gå smidigt här hemma, tänk om de inte funkar me betalningar, skatt, gympa,träning mm i mängder. Ja tror inte de ska bli problem men lite orolig e ja faktiskt... 
De mesta är fixat i alla fall 
Pass ✔
Biljetter✔
Packning ✔
Inresningstillstånd ✔
Moms (måndag ) 
Fakturor
Gympa (lördag )
Träning (fredag)
Medeciner  (fredag)

Men ät man lite av ett kontroll freak så är där mycket som kan gå fel 🙈 

Fan nu får ja sluta att va negativ o börja tänka på 5 veckor av semester med min syster till ett ställe jag har drömt om i så många år...  

Xoxo e



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Systrarna H

tränande galen frisör som även leder styrka och barn gymnastik. säger nästan aldrig nej mer än till sånt som är absolut jätte tråkigt. österlen tjej som faktiskt ibland är galen och gillar de. när man inte blev som man skulle så får man vara som man e.

RSS 2.0