flygplats

Fan vilken lång flygresa. Tycktes aldrig ta slut... 
Men nu är vi i Chicago, josefin hatar mig redan o jag har stressat för mycket...inget jag kan hjälpa. Allt gick bra alla spärrar o hämta bagagr. Josefin fick bra mat på flyget o sov nästan hela tiden. De ända e nog attt hon ständigt e hungrig😐 men men . Emma saknar mig redan o jag henne....hur ska detta gå. 
Allt är på tid så detta går bra... 
längtar ihjäl mig 😄

Köpte en cola tydligen finns de inte 500 utan de ska vara 591 ml?!? Varför?        

Planet från Chicago till dayton e inte stort alls. Josse e säker på att vi kommer att dö. 
Xoxo sis e



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Systrarna H

tränande galen frisör som även leder styrka och barn gymnastik. säger nästan aldrig nej mer än till sånt som är absolut jätte tråkigt. österlen tjej som faktiskt ibland är galen och gillar de. när man inte blev som man skulle så får man vara som man e.

RSS 2.0