jobb

Jobbet har ida varit tradit, ida är en sådan dag då jag haft extremt lite att göra. De kommer sådär när man inte vill ha dem.
Men jag gick ta crossfiten ida i alla fall så de e skoj. Så ikväll ska vi göra 
5 rounds of 
2-4-6-4-2
Power cleans
T2b (unbroken )
Situp 

Emomuf
Buyin ever min 5 burpee over bar
Then 1 front squat 
+1 every min
Points for every complete round and x the waight

Josh
21-15-9
ohS
pullups 

Tror de blir bra. Faktiskt. Men man vet aldrig 

Lite mindre panik slagen idag men de borde ha ändrat sig tills i morgon. 

Förkylningen är sådär men blir bättre. 
1 klippni g kvar innan denna jobbe da e över sen blir de till träningen😊 whiii

Satte in pengar med ida så de ett till ✔ 

Xoxo e



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Systrarna H

tränande galen frisör som även leder styrka och barn gymnastik. säger nästan aldrig nej mer än till sånt som är absolut jätte tråkigt. österlen tjej som faktiskt ibland är galen och gillar de. när man inte blev som man skulle så får man vara som man e.

RSS 2.0