fettisdagen

Sov så gott i morse men då ringer så klart klockan. Sån jävla dag idag. Bara ta sig igenom. Ont i foten av någon anledning. O mycket att göra idag. Först var de blodprovning. Jävligt. Sen var de till barnmorskan, nä jag e inte gravid utan när man e gamal får man gå till henne i stället när man ska ha p-piller. O  när jag kommer dit då är jag fel på 1 h. Skit osså. Men tillbaka till jobbet för en stund. Efter de ska jag in o beställa tabletter, lots of them. Sen jobba lite till.

Kl 15 ska jag upp å hålla sportlovsgympa för testapåare. Åhhh jobbit me 30 barn som inte kan nått. 
Sen iväg igen o hålla träning på go o gla 💖 de r ju tur att något e roligt i alla fall. 

Får se om de blir smärtfritt I genomgång. //sis e



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Systrarna H

tränande galen frisör som även leder styrka och barn gymnastik. säger nästan aldrig nej mer än till sånt som är absolut jätte tråkigt. österlen tjej som faktiskt ibland är galen och gillar de. när man inte blev som man skulle så får man vara som man e.

RSS 2.0