vanlig söndag

Ja inga konstigheter denna dag alls. Gympa me små barnen. Fick springa som en galning  me 5 barn efter min svans. 15 min av de o man e svit o slut. O avsluta me tagen där jag bara ska ta. Lita orättvist men de tyckte de var roligt  i alla fall. Stora hoppa hopprep långa. Vi hade Ei med oss idag. Hennes pappa e en person som vi kan prata om en annan gång. De blir en roman över hur dåligt jag gillar han. 
Hem om o sov  1 h. Sen iväg på träningen. Blev ett svettigt pass. De blev ett efterlängtat pass. Skönt me pass på söndag. Avslutar veckan bra. Gillar öven att träna 15-16 då gör man inte så mycket o maten blir normal tid o kvällen e lugn. 

Passet såg ut såhär
 Låt 1 
30 hopprep
20knäböj
10 x rygglyft
5 mc

Låt 2
2 armhävningar 
Puta vikt
2 situp

1 min på var
Sumo knäböj  me lyft
Knäböj på bräda
burpee
Dra vikt me 1 ben höftlyft
Situp me press
Ben spark
höftlyft
Planka me gung
1 bens pump
Bollrull
Ab splitters
Upphop ner rygg

2 låtar box 1 bara slag 1me spring
Avslut 3 min jägarställning 


Done.

Blir så ska de låta me mina kakor me bacon 
Over and out//sis e



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Systrarna H

tränande galen frisör som även leder styrka och barn gymnastik. säger nästan aldrig nej mer än till sånt som är absolut jätte tråkigt. österlen tjej som faktiskt ibland är galen och gillar de. när man inte blev som man skulle så får man vara som man e.

RSS 2.0